Привіт: Гість

Avatar

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Kailina 
Форум » Ігровий форум » Огляд ігор » F.3.E.R - кровні зв'язки
F.3.E.R - кровні зв'язки
KailinaДата: Вівторок, 10.08.2010, 16:37 | Повідомлення # 1
Зрідка навідує
Група: Модератор
Повідомлень: 16
Репутація: 1
Статус: Offline
Розробник Day 1 Studios
Видавець Warner Bros. Interactive Entertainment
Офіційний сайт http://www.whatisfear.com
Платформа PC
Жанри Шутер
Дата виходу гри 20 жовтня 2010

У жовтні на прилавках магазинів з'явиться третя частина FEAR Цього разу автори запхали порядковий номер в назву, і на коробках красуватиметься напис F.3.AR. До анонсу чергового продовження багато, в тому числі і ми,віднеслися скептично. По-перше, через послідовності сірих доповнень і млявого сіквела, підмочили репутацію бренду. По-друге, як розробників виступають зовсім не творці серіалу- «монолітовци», а ремісники з Day 1 Studios, що відзначилися до цього тільки тектонічним недошутером Fracture. Однак у міру надходження в мережу нової інформації сумніви поступово почали розвіюватися. Виявляється, і команда-на-підхваті здатна дивувати.
Найбільше побоювань викликає сюжет і історія. Розробники згадують про «дев'ять місяців», які пройшли з моменту завершення FEAR2. Хто пам'ятає фінал і зверне увагу на рельєф твариноподібну дівчину Альме в галереї ігри, відразу здогадаються, чому встановлено такий чіткий термін.
На головні ролі повертаються наші старі знайомі Point Man з оригіналу і його брат Пакстон Феттель. Які цілі вони переслідують, залишається загадкою. Також незрозуміло, як позначаться на те що відбувається події додатку Reborn. Покищо створюється враження ніби сценаристи про нього просто забули. Чи знайдеться в оповіданні місце для Майкла Беккета, головного героя Project Origin, теж не відомо.
Цікавих моментів в історії FEAR багато. Хочеться отримати щось цілісне і нарешті виразне, а цим серіал ніколи не міг похвалитись. Як би нам знову не підсунули набір слабозв'язаних «вибухів з минулого»,нечітких висловлювань і утробних стогонів в ночі з розмазаним фіналом у дусі: «Ми самі не знаємо, як цей клубок розплутати». До речі, знаменитий кінорежисер Джон Карпентер допомагає розробникам у створенні роликів, а сценарій до гри написав Стів Найлс, відповідальний також за історію фільму «30 днів ночі». Вражає.
Залишимо у спокої сумніви з приводу сюжету і перейдемо до найбільш інтригуючої частини гри - до не зовсім звичайного кооперативного проходження. Справа в тому, що тепер діти Альми, брати Point Man і Феттель, працюють разом, пліч-о-пліч, а не обмежуються каламутними зустрічами у темних коридорах. З першим героєм все чітко і ясно - навів приціл, натиснув на курок. Творці тільки наважилися домалювати йому втомлене, бородате обличчя. Хоча він із колишнім ентузіазмом уповільнює час і хуками збиває солдатів з ніг.
А ось про Пакстона варто поговорити детільніше. Цей персонаж з кулею в голові (в буквальному сенсі) не відстає від свого брата ні на крок. Оскільки він є духом (тому і світиться червоним), то звичні методи боротьби для нього не підходять. Зате різноманітні чаклунські фокуси він витворяє з великим задоволенням.
Феттель піднімає супротивників в повітря, жбурляє в них згустки енергії, забігає в натовп ворогів і потужним енергетичним ударом збиває всіх навколо. Крім того, він здатний оволодівати солдатами і використовувати їх тіла і зброю проти союзників!
Цікавий підхід. Такі собі маг і воїн в умовах сучасної війни. До того ж нудьгувати з цією дивною парочкою явно не доведеться - ворогів завжди буде багато. Солдати, снайпери, парубки із гранатометами , монстри, вертольоти – загалом повний комплект. І вижити в таких умовах самому, без підтримки, вкрай проблематично. Необхідно постійно комбінувати здібності героїв, використовувати їх супер-сили максимально ефективно. До речі, у грі реалізована система війни із схованок на зразок Killzone 2. Протагоніст може притискатися до різних об'єктів і перестрибувати їх, але камера не залишає його тіло ні на мить.
Поки розробники продемонстрували лише один рівень, але масштабний і динамічний. Широке полотно високошвидкісного шосе з різноманітними укріпленнями дозволяє справді працювати в команді, переводячи вогонь на себе і затискаючи ворогів з різних сторін. Поки Point Man обережно відстрілює супротивників, Феттель їх обходить з флангу і тихо добиває своєю темною енергією. Також привид може взаємодіяти з окремими предметами (підсвічуються на екрані червоним кольором), відкривати двері, пересувати об'єкти і відкривати додаткові шляхи.
І, звичайно ж, залишили бойових роботів. Цим велетам знайшлося місце в продовженні, і вони не втратили своєї страшної бойової міці. Тільки тепер арену будуть топтати відразу два такі «хутра»! При цьому нам обіцяють не тільки стрільбу по людях, що метушаться біля ніг нетяма, а й складні випробування.
Хоча і без боїв роботів в F.3.AR виглядають надзвичайно ефектно. Тільця солдатів розриває на фарш, фонтанує кров, з колон облітає бетонна крихта, а кулі при зіткненні спалахують снопами іскор. Гра не вирізняється особливо видатною графікою, але такі прості прийоми дозволяють їй бути одним з найбільш видовищних шутерів на сьогоднішній день.
Analysis
Хочеться вірити, що товариші з Day 1 Studios серйозно підходять до створення F.3.AR і крім оригінальної концепції кооперативного проходження запропонують нам цікавих ворогів, кілька різновидів монстрів і нестандартні бойові ситуації. Сумно, якщо повториться конфуз із FEAR2: Project Origin, і гра залишиться просто послідовністю невеликих арен з сумним блуканням по темних коридорах і проміжках.
Поки ж побачене вражає, кооператив приваблює, а хаос перестрілок в уповільненні виглядає карколомно. Тому чекаємо. Тому віримо і сподіваємося.

Прикріплено: 4333423.jpg(116Kb) · 1840381.jpg(103Kb) · 7986069.jpg(68Kb)
 
Форум » Ігровий форум » Огляд ігор » F.3.E.R - кровні зв'язки
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Copyright zmej-gorunuch © 2017